tisdag 4 februari 2014

FREDAG IGEN

Veckorna går så fort nu för tiden! Har det med åldern att göra? När jah var ung och hörde att nån var 70 plus så tänkte jag : så gammal vill inte jag bli! Nu är jag där !! Vad gör man när man är så gammal? Jo, jag är så knäpp så jag planerar för en ny, ännu vackrare blomsterprakt i växthuset, gärna några små höns och en tupp som sprätter omkring. Vi har tillochmed pratat om ett par mjölkgetter för att må bättre av att dricka mjölken, äta osten jag ska göra och njuta av när en killing föds och nästan direkt hoppar omkring! då är man lycklig! Jag vet!!! Eftersom jag har uppleft det för 20-tals år sen   
Våra sötakillingar 
Getbonden Kerstin


    

1 kommentar:

  1. Det är inte jag som är virrig. FREDAG IGEN skulle kommit in i fredags, men min dator ville inte ta in det förrän idag.
    / kers

    SvaraRadera