lördag 15 juni 2013

Några ovanliga dagar

Den tredje juni Opererades min tjocktarm bort. I måndags kom jag hem, överlycklig att det är över. Nu ska jag hämta krafter, så vi tar promenader och jag tittar till allt som växer i " Orangeriet.Nu är jag lite ledsen att jag inte sådde mer i våras,men men det kommer fler år.

Rosorna jag fick av Kenth när jag kom hem
     

Promenaden i dag

Tomaterna kommer

Vindruvorna  likaså
Kenth har skött om allt så bra! Nu ska vi gå vidare och må bra. Hoppas att du som tittar in på min Blog mår bra. Jag blir jätteglad om du kommenterar En bra fortsättning önskar jag er all!         / kers

1 kommentar:

  1. Hej!

    Så operationen är över, även om det var ett att sedan hoppas jag du mår bra och att det hela fungerar. Jag kan förstå att det är en omställning.
    Härligt med ett fång rosor när du kom hem! Då skötte han sig både innan och när du kom hem...

    SvaraRadera