tisdag 18 juni 2013

Hemma på vår gård


Arbetet pågår  

Förstugan till Anexet! Inte färdigt än, men varmt och skönt.

Anexet förra året


Berget börjar locka! Dags att börja jobba med det. Jag har en färdig plan i huvudet. Men om jag känner mig rätt ,så blir det på annat sätt när jag kommer igång. En bänk, ett litet bord och klängväxt uppför och någonting uppifrån och ner!  

Ser ni som jag , vad fint det kan bli???  

Nu ska jag lägga mig en stund och meditera och hämta krafter.  
Ni som jag ha det bra!!!  
/ kers 
 

5 kommentarer:

  1. Glad midsommar önskar jag er!
    Kram / Helena <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad midsommar till er också! Känner du igen fönstren? De är från Gränges! KRAM / Mamma

      Radera
  2. Läste just om din operation. Jag hoppas allt gick bra och att du blir bra från din magåkomma. Skön tid att vara konvalecent. Som du skriver ligga ute och meditera. Men å andra siden är det ju så mycket man vill göra i trädgården den här tiden.
    Jag har inte heller orken för allt som pockar på utomhus. Det får bli något litet plock då och då.
    Det viktigaste är att förlika sej med det och njuta istället.
    Hälsningar Yvonne

    SvaraRadera
  3. Så fina fönster! Det kan bli hur bra som helst med förstugan. Jag blir så nyfiken på hur det blir med berget, ibland stannar det också vid bara drömmar. Men det är också ok.
    Såg att ni fått valpar i huset igen, då har ni säkert fullt upp!
    Det har jag också, börjar att jobba igen nästa måndag...

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra av dig igen,Cia,du försvann! Så jag har undrat! Och så börjar jobbet igen, men njut av den tid som är kvar av ledigheten. Drömmarna om berget finns kvar! Lite mera ork i mig ,sen så! Det är en massa markjobb på väg dit. Till våren blir det klart. / kers

      Radera