fredag 17 maj 2013

Sol och blåst

I dag är det en riktig utedag! Kenth har hjälp av hundarna, att röja stranden!  
 

  

 
Fillunch, Kerstin var också med. Lite för lättklädd.  

När jag var i Orangeriet på förmiddagen, fick jag se att piprankan fått några pipor.  De är som snuggor!  



Nu har det mulnat på, så nu ska jag ta en sväng till mitt sommarsyrum!   
Det är så roligt att hoppa mellan grävande och att sy! Några kassar har 
jag åstakommit + lite annat!   
 

  

Lite fika tror jag att det blir innan jag knallar över.  
Önskar alla en fortsatt bra dag! 

6 kommentarer:

  1. Ett sånt rum vill jag också ha!

    SvaraRadera
  2. Anneli Rehnberg18 maj 2013 kl. 09:49

    Ojdå Jag är nog inte så bra så såna här nymodigheter. Ville inte vara anonym alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anneli! Det är så för mig också, Man är lite osäker! Men det är bara att våga, gör man fel så ok, då är det bara att fortsätta! Kul att du skrev!

      Radera
  3. Hej Kerstin! Va kul att läsa på din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ingrid! Kul att du läser min blogg och tycker om den. Fortsätt med det. Jag skriver då och då! Kanske inte varje dag som jag trodde från början. /kers

      Radera
  4. Hej Kerstin! Va kul att läsa på din blogg.

    SvaraRadera