lördag 11 maj 2013

Gårdsloppis en vårdag

                                 I dag var vi på loppis! På en vacker gård. Kenth FYNDADE en   
                                  gräsklippare. Lite porslin,tyckte jag att vi behövde. Fast vi har   
                                   skåpen fulla. En varm korv, var gott! sen visade vi upp våran  
                                    vackra Border Perro blandning!  Alicia!       

Alicia för en månad sen. Leker tittut med mig.

Allt som blev kvar när vi flyttat Klätterhortensian   


En groda dök upp.
 
Isen har äntligen släppt i dammen   
                                        
Musöron på björkarna         

Dags att klippa rosorna. Men jag ska nog klippa färdigt Bonita
och Pernilla först. Hoppas på mindre blåst, så jag kan stå ute! 
Då blir jag lite  solbränd. Annars har jag ett klipprum!  
SALONGEN   
Nu önskar jag alla en god natt!  
Kram / kers

1 kommentar: